Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home Help Login Register   *
   TheLounge
   No Holds Barred Forum
   Have your Say
       Food & Recipes
   Sê jou Sê
   Videos
   Jokes
   Word Games
   Computer Room
   Hall of Fame
   TheLoo
       Videos
   Forum Support
   Gallery

by cjm
[Today at 09:14:19 PM]

[Today at 08:46:05 PM]

[Today at 08:33:40 PM]

[Today at 08:28:21 PM]

[Today at 08:15:12 PM]

[Today at 06:37:32 PM]

[Today at 05:30:38 PM]

[Today at 03:07:11 PM]

by Clix
[Today at 02:52:26 PM]

[Today at 02:52:14 PM]

[Today at 12:15:46 PM]

[Today at 12:01:47 PM]

by Clix
[Today at 10:13:42 AM]

[Today at 09:56:22 AM]

[Today at 09:49:57 AM]
World Clock
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Google en Afrikaans  (Read 464 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Hurricane
Brigadier
*

Riding into the Sunset....

Go Up

Ignore
« Reply #5 on: March 14, 2010, 06:16:36 PM »

So seg hulle ja. Een priester, of wat ookal hulle genoem word, is 'n tyd terug na Suid Afrika toe geboender.

Iets lê iewers in die gras en die media loop op hol om mense se aandag daarvan af te trek met hierdie stories, dink ek.

Nou's hulle by die pous self. Hy is dalk hulle eintlike teiken, want hy's te konserwatief.

Maar hulle 'veldtog' loop nie altyd in die rigting wat hulle wil he nie. Hulle is nog so lekker besig met die kerk-skole, toe pop Odenwald skool in Hesse uit die houtmuur uit, - met 'n skandaal wat baie erger is as enige van die katoliekes. En Odenwald is sekuler en so nie-kerklik as wat die sosialiste dit kon maak......
Fran
Luitenant
*

Go Up

Ignore
« Reply #4 on: March 13, 2010, 11:45:43 PM »

So seg hulle ja. Een priester, of wat ookal hulle genoem word, is 'n tyd terug na Suid Afrika toe geboender.

Iets lê iewers in die gras en die media loop op hol om mense se aandag daarvan af te trek met hierdie stories, dink ek.

President Obama clearly subscribes to the notion that we should judge each other not just on the content of our character, but also by the color of our skin.
Hurricane
Brigadier
*

Go Up

Ignore
« Reply #3 on: March 13, 2010, 09:19:32 PM »

Ek wonder partykeer of dit nie linksgedraaide sotte is wat ekstra indring tot institusies waar hulle gemaklik
aan hulle prooi kan werk.

Meeste van daardie oortredings het voor 40 jaar gebeur! 68stigers met hulle "make love not war."

Ek mag verkeerd wees, maar is dit nie juis die Jesuite, waar die dinge nou begin het, wat so wonderlik 'modern' en 'with it' en liberaal/links was in daai tyd nie??????
Fran
Luitenant
*

Go Up

Ignore
« Reply #2 on: March 10, 2010, 11:37:40 PM »

Ek wonder partykeer of dit nie linksgedraaide sotte is wat ekstra indring tot institusies waar hulle gemaklik
aan hulle prooi kan werk.

Meeste van daardie oortredings het voor 40 jaar gebeur! 68stigers met hulle "make love not war."

President Obama clearly subscribes to the notion that we should judge each other not just on the content of our character, but also by the color of our skin.
Hurricane
Brigadier
*

Go Up

Ignore
« Reply #1 on: March 10, 2010, 09:44:23 PM »

Het dieselfde gevoel gehad oor die hele storie, Fran, of liewer storIES.  Die vingers wat wys is maar baie verdag....

'n Ander ding wat ek opgemerk het is dat hulle seksuele verkeer, wat onwettig en verkeerd is, sommer net so saamgooi met lyfstraf, wat dalk ook onwettig is, maar beslis nie altyd verkeerd nie. En die houe wat die 'arme kind' gekry het opblaas asof die arme bloedjie verskriklik aangerand is. Maar nou ja, hulle het mos lyfstraf verbied, so ons kan seker niks anders verwag nie!?

Mens sal maar moet kyk waar alles heen gaan. Hulle probeer hard om die indruk te skep dat die kerk se geestelikes ALMAL 'n klomp pedofiele is.  Terwyl ons weet hulle is 'n klein minderheid, en dat daar baie goeie werk gedoen is, en word, deur die meerderheid. As 'hulle' daarin slaag om met hierdie tipe beriggewing die hele Christelike kerklike onderwys-stelsel (of liewer dit wat deesdae daarvan oor is) te vernietig, sal ons nageslag beslis later spyt wees daaroor. Wanneer hulle net madrassah's oor het om na te gaan......
Fran
Luitenant
*

Go Up

Ignore
« on: March 09, 2010, 11:22:57 PM »

Widerwärtiger Kotzbrocken!!!
En so 'n ding sit in die EU Parlement.

In Duitsland is die MSM aant gons oor die nou oopgevlekte skandale van Katholiken en Privaatskole waar kinders gemisbruik en gemishandel is.

Wat hulle vergeet om te meld: as jy die statistieke opstel oor "gewone mense" en dit teenoor die statistieke stel van die misbruikgevalle in privaatskole esv. dan is daar
seker 'n helse gaping.

Maar nou ja, linkse Politiker is bo die reg gehewe:

Google:
Ek het gewerk in hierdie kleuter vir twee jaar. Daar was kinders van 2 tot 5 jaar - 'n fantastiese ervaring ...
My konstante flirt met al die kinders binnekort geneem oor erotika beweeg.
Ek kon regtig voel soos die klein dogtertjie gehad het geleer van 5 jaar reeds, draai op my ...
Dit het gebeur met my 'n paar keer dat sommige kinders het my broek `n oop en begin om' n beroerte my

Ekke:
Ek het vir twee jaar in hierdie kleuterskool gewerk.
My konstante flirt met al die kinders het binnekort erotiese tekens? aangeneem.
Ek kon regtig voel hoe die klein 5 jarige dogtertjies al geleer het hoe om my j*gs te maak.
Dit het 'n paar keer met my gebeur dat sommige kinders my gulp oopgemaak en my begin streel het.

Ich habe in diesem Kindergarten zwei Jahre lang gearbeitet. Dort waren Kinder zwischen 2 und 5 Jahren - eine phantastische Erfahrung…
Mein ständiger Flirt mit allen Kindern nahm bald erotische Züge an.
Ich konnte richtig fühlen, wie die kleinen Mädchen von 5 Jahren schon gelernt hatten, mich anzumachen…
Es ist mir mehrfach passiert, daß einige Kinder meinen Hosenlatz geöffnet und angefangen haben, mich zu streicheln

http://fact-fiction.net/?p=3862

So praat mens Tacheles:  (k@k ma self hoe http://translate.google.com/ werk)

http://fact-fiction.net/?p=3851

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: